Ogni nuvembre tirate a vostra gonna preferita chì funziona bè cù un maglione cum'è una camicetta di seta. Ma qualchì ghjornu l'orlu s'avvicina à a cintura u secondu chì esci fora. Cattiva nutizia: Avete staticu. Per astene si da ogni situazione accidente di lampeghju, eccu i cinque tessuti chì sò i peghju culpevuli-è un coppiu di scumesse più sicure.

TESSUTI CH CA CAUSÀ STATICU
1. Lana. Cunniscite bè e so schifezze per arricà i capelli. Ma perchè a vostra preziosa maglia à cavu deve esse cusì? Lezioni di scienze: E fibre animali naturali anu piattu, umidità microscopica in i folliculi, causendu a cunduzione di l'elettroni (vale à dì, statica). 

2. Pelliccia. Listessa ragione chè a lana-ma forse peghju postu chì a pelliccia hà sempre a pelle appiccicata.

3. Seta. Qualchissia chì hà ancu pruvatu un vestitu slip in ghjiru à e vacanze u capisce.

4. Poliestere. I tessuti sintetici cum'è e collant di nylon sò senza umidità. (Woohoo!) Ma l'ambienti secchi sò ancu insulatori elettrichi. (Womp, womp.) Sfurtunatamente significa chì a pelliccia finta hè ancu un clinger di u stadiu cinque.

5. Rayon. È semi-sinteticu, dumandate? Crea sempre una situazione secca. (Grazie, polpa di legnu.) Allora fate attenzione à tutte e vostre camicie simile à a seta chì ponu spustà in lochi inaspettati.

TESSUTI CHAT NON CAUSANU STATICU
1. Cotone. Benintesa, u tessutu di a nostra vita hè nantu à un terrenu neutru. Ogni volta chì avete bisognu di una zona micca statica garantita, ghjunghje per u vostru denim, chino, tees, buttoni, cardigans è giacche di campu.

2. Pelletteria. In qualchì parte di u prucessu di cuncia, a vostra giacca moto deve avè persu a so conducibilità. Eppuru un altru mutivu chì batte u to mantellu gonfiu.

COSU PUDE FÀ DI STATICU
Di sicuru ùn vi dicemu micca di saltà tutti i tessuti sopra l'altri. ('Causa, euh, quandu purtaresti ancu a lana?) Basta un ricordu simpaticu per mette in opera sti rimedii anti-statichi: Lavà cun ammorbidente di tessuti; frotte cù un fogliu di secadore; spritz cù lacca (o acqua); scappà cù un impiccagiu metallicu; o clip in un pinu di sicurità. 


Tempu di posta: Jan-14-2021