Una breve Guida à i Tessuti Antistatici
Durante l'anni mi anu dumandatu se i nostri tessuti sò anti-statici, cunduttivi o dissipativi. Questa pò esse una domanda cumplicata chì richiede un pocu un brevi corsu in ingegneria elettrica. Per quelli di noi senza quellu tempu in più avemu scrittu questu articulu bloggu hè un tentativu di piglià un pocu di u misteru fora di l'elettricità statica è modi per cuntrullallu in i tessuti.
Per capisce a differenza trà antistaticu, dissipativu è cunduttivu in quantu si riferisce à l'elettricità è i tessuti avete bisognu di capisce prima a differenza trà i termini isolamentu è conductivu in quantu à l'elettricità, allora cuminciamu cù alcune definizioni

Definizione
I Conduttori sò oggetti o tippi di materiali chì permettenu u flussu di cariche elettriche in una o più direzzioni. I metalli sò particularmente cunduttivi è hè per quessa chì sò usati per spustà l'elettricità in tutta a vostra casa in forma di cablaggio elettricu, per esempiu. L'isulatori sò ghjustu u cuntrariu di i cunduttori in quantu sò materiali induve e cariche elettriche ùn circulanu micca liberamente, è dunque limitanu u flussu di elettricità.
Riturnendu à u nostru esempiu di filu elettricu, mentre l'elettricità scorre bè attraversu u metallu ùn scorre micca bè per u PVC è a carta chì sò aduprati per avvolgere u filu elettricu. L'isolatori nantu à un allungamentu, PVC è carta, impediscenu a carica di passà per elli permettendu di piglià u cordu senza scandalizà.
 
Generalmente u PVC face un bon isolatore, ma ci sò cose chì ponu esse fatte per fà chì i tessuti ingegnerizzati in PVC sianu più cunduttivi. U livellu di manipulazione à u materiale per cambià e so proprietà cunduttive u metterà in una di e trè classificazioni; antistaticu, dissipativu staticu, o cunduttivu.
Sicondu u Manuale MIL-HDBK-773A DOD quì sò e seguenti definizioni per queste trè classificazioni:
Antistaticu - Si riferisce à a pruprietà di un materiale chì inibisce l'effetti di generazione di carica triboelettrica. A carica triboelettrica hè basicamente elettricità statica.
Dissipativu Staticu - Materiale chì dissiperà rapidamente e cariche elettrostatiche nantu à a so superficia o u so vulume, avendu un intervallu di resistività trà cunduttivu è insulativu.
Cunduttivu - Materiali definiti cum'è cunduttivi sia in superficie sia in volume. Tali materiali ponu esse sia metallici sia impregnati di metallo, particelle di carbonu, o altri ingredienti conduttivi o chì a so superficie hè stata trattata cun tali materiali attraversu un prucessu di laccatura, placcatura, metallizzazione o stampa.
 
Per determinà se i materiali soddisfanu una di queste trè classificazioni ci hè una prova chì pò esse fatta per misurà a resistività superficiale chì hè misurata in ohm / quadratu. Di seguito hè un graficu chì traccia e classificazioni basate annantu à i livelli di resistività di a superficia.

sgg

Quandu cuncepite a vostra soluzione di pruduttu, avete bisognu di determinà chì livellu di conducibilità richiederà l'applicazione. Hè impurtante chì capisciate e dumande di l'applicazione specifica è quandu trattate cù l'ingegneri o cuncepitori sarebbe probabilmente megliu chiede u livellu di Ohms chì richiedenu.


Tempu di posta: Jan-14-2021